2012. március 16., péntek

0055 - 0056




5 megjegyzés:

LACi írta...

Az Ibanezek sem feltétlenül jók, az én GRX-em nyaka mezöldült néhol és csak némi átalakítás után lett megfelelő hangja. De utána jobb minőségű gitárokon sokkal jobban játszom. Nem a hangszer teszi a zenészt.

Lady Celesztína írta...

Azt, hogy nem a hangszer teszi a zenét, már a Stomp óta tudjuk. De aki zenéből akar megélni, szerintem kénytelen a komolyabb hangszerek felé orientálódni. Szerintem elég zavaró tud lenni ha a gitárod eljátszott számonként elhangolódik, recseg az elektronika, furán húz a pickup stb. (lásd Behringer) Nekem az Ibanez termékeivel eddig semmi bajom nem volt, sőt. Ahhoz meg túl hipster vagyok hogy Fender, Musicman, Gibson és társaihoz nyúljak. Én az aranyközépút híve vagyok. Ugyanakkor az oly sokak által negatívan kritizált Invasion hangszerek is egész jók, és ahhoz képest olcsók is, szerintem.

LACi írta...

Próbálj ki valami Jolanát, ahhoz képest a Behringer mesterhangszer.
Mondjuk az enyémmel sem sok baj van, az enyémet még Indonéziában készítették Kína helyett. A tremoló felejtős volt rajta, az ki lett blokkolva, kicsit reszelnem kellet rajta, hogy beférjen a húr a helyére (10-52-essel le tudok hangolni D-re, drop-C-re). Meg a hátsó pickupot lecseréltem Sublime-ra. Ezeknek köszönhetően már van hangja, el se nagyon akarják felvétel alapján hinni, hogy ez egy kezdőgitár. Pedig nincs is csöveserősítőm, csak ReValver.
Következő hangszerem egy kézzelkészített héthúros lesz, 27"-os nyakkal, azzal majd le tudok majd hangolni drop-G-ig is. Akár lejjebb is, csak akkor már problémás a basszusgitár.

Ákos amúgy nem akar ide írogatni? Vagy jobb is hogyha nem, mert tényleg olyan agysejtpusztító?

Lady Celesztína írta...

Az indonéz hangszerek jók, és állítólag egyre jobbak, lásd Cort. (jó mondjuk Cortban elég széles a minőségi skála, ezért nem a legjobb példa.) Amúgy hogy ne csak szidjam a Behringer-eket, az erősítőik egyáltalán nem rosszak. A saját, egyedi, kézzel készített és beállított hangszerek a legjobbak hisz akkor pontosan tudod mit vársz és mit várhatsz a hangszertől.
Ákos antiszoc... ha akar ír, de nem tartom valószínűnek, de most hogy szóba került és ő is olvassa a blogot, csakazértis' ide fog bökni valamit, vagy most épp azért nem mert ezt szóvá tettem ... szóval érted! :P

Névtelen írta...

A rajzminőség brutálisan visszaesett, másfél év alatt vissza felé fejlődni nagyon szomcsi. Ajánlom figyelmedbe Andrew Loomis munkáját, és csinálj tanulmányrajzokat, magától a rajzolástól nem fogsz fejlődni, ezt is tanulni kell.