2010. június 25., péntek

0029 - 0031 A klasszikus shounen 2



11 megjegyzés:

suti237 írta...

Szép volt Fan-chan!!

Lekv Áron írta...

Oké, nevettem.

Fan-chan írta...

Péter: Heh köszi! ^^

A trágár és unintelligens megnyilvánulásokat hagyjátok a blogomon kívül, ha ne bírjátok, akkor állandó moderálásra állítom a megjegyzéseket, ami azt jelenti hogy csak az én előzetes engedélyemmel kerül ki a megjegyzés. Ez volt a 2. és egyben utolsó figyelmeztetés!

Névtelen írta...

Jót nevettem rajta. A végén CSI-s poén komoly volt. Jól rajzolsz és humoros is a dolog. Remek kombináció. :)

/a/nonymous írta...

Remélem a lohere anonok nem ijesztenek el és folytatod a rajzolást.

Fan-chan írta...

Még mindig nem én rajzolom, de köszi! xD

Látjátok tudtok ti is normálisak lenni! Nem arról van szó hogy azt várom mindenki dicsérje, dehogy is, a negatív kritikát is szívesen fogadom mert akkor tudom mit kéne másképp! Csak azt is kultúráltan.

Én csak ennyit kérek! ^^

Exa Raiun írta...

Ehehe~ Tetszik, ahogyan ilyen elegáns módon, műfaji éleslátást mutatva intézted el a shounen-fight műfaj kérdését. Kíváncsi vagyok, fogsz-e más műfajokat is kommentálni. Szerintem legalábbis érdekes lenne.

Névtelen írta...

Miért nem lehet a veréb Turul-kun? D:

Fan-chan írta...

Azért mert a nekem tetsző nevek amolyan top-listaként alakultak ki, és a számomra tetszetős nevek kitolták a top 5-ből. Bocsi

Exa, felőled is rég hallottam! :D Persze hogy lesz más műfajról is véleményem.

Névtelen írta...

Az én szívemben Turul-kun marad örökké a veréb. :'C

Exa Raiun írta...

Az igazság az, hogy mostanában kissé elfoglalt voltam, azért nem nagyon reagáltam a dolgok alakulására, de azért sikerült behoznom a lemaradásomat. Most, hogy jobban ráérek, igyekszem aktívabb lenni én is! :)