2010. június 4., péntek

0020 - 0022 Nincs kapcsolat... és a többi







7 megjegyzés:

Névtelen írta...

menyire vagy állat barát? csak mert haveromat oda bírom adni! a leírtak 90%ának megfelel!

Tök Ödön írta...

a nettel kapcsolatban zaklasd őket naponta akár többször is

úgysem ugyanahhoz az ügyintézőhöz kapcsolnak

továbbá, ha kábeles-modemes a neted, lehet reset-elni kellene a modemet (ilyenkor persze újrakell konfigurálni)

bfg10k17 írta...

Egy praktikus kérdés, ha nem bánod :
Mivel rajzolod fan-chant ? Van rajzpadod a gépre csatlakoztatva, vagy valami más ?
Még egy :
Milyen programot használsz a képek összepakolására/szerkesztésére ?
Egyedi, és szimpatikus ez a kis "padlás" néha-néha majd benézek. :)

Fan-chan írta...

Ezt már sokan kérdezték, én nem tudok ezekről semmit! A nagy érdeklődés miatt megígértem hogy egyik pénteken majd elmesélem hogyan készülök. Le konzultálom majd az alkotómmal... Addig is türelem. :)

Névtelen írta...

Tetszik a pisztolyod ^^ mondjuk személy szerint én előnybgen részesítem a hosszabb csövű és gravírozott példányokat ebből a fajtából =).
Háztervezési ötlet: medence ?
: D
Üdv: Hev ananász déj ;)

Fan-chan írta...

Nekem nem volt lehetőségem válogatni,ezt kaptam és kész... :P
Medence? Olyan nincs, hogy nem lesz! Főleg amilyen meleg van idefent... :D

Hev ananász déj! :DDD

(Ui.: na, csak nem olyan szálló igen lesz ez, mint pl: "az erő legyen veled!"? xD)

Pottty írta...

Ez most inkább egy aláírás akart lenni VALAKI részéről...